
Više desetina Novosađanki učestvovalo je na javnom času vežbanja koji je u subotu održan kod Spensa u sklopu edukativne kampanje "Čvrsto sam rešila", a koja predstavlja savremeni vodič za zdrav život žene u menopauzi. Kampanja ima za cilj da objasni ženama u menopauzi promene koje se u njihovom telu odigravaju u tom periodu, da nauče kako da se zdravo hrane i kako da pravilno vežbaju u tom životnom dobu. Pored mogućnosti da nauče da pravilno vežbaju i zdravo se hrane, sve žene su imale priliku da porazgovaraju sa lekarima na temu menopauze i zdravlja kostiju.
Procenjuje se da u Srbiji oko 600.000 ljudi, uglavnom žena, ima značajno smanjenu koštanu gustinu, a od tog broja njih više od 200.000 je u visokom riziku za nastanak preloma kosti. Kampanju su organizovali Srpsko društvo za borbu protiv osteoporoze i Udruženje reumatologa Srbije.
13.05.2012. u 13:00
izvor: 021.rs
Procenjuje se da u Srbiji oko 600.000 ljudi, uglavnom žena, ima značajno smanjenu koštanu gustinu, a od tog broja njih više od 200.000 je u visokom riziku za nastanak preloma kosti. Kampanju su organizovali Srpsko društvo za borbu protiv osteoporoze i Udruženje reumatologa Srbije.
13.05.2012. u 13:00
izvor: 021.rs